importantwife.blogg.se

En blogg om en x-expatwife som efter 7 år I Frankrike,Tyskland och Schweiz kommit tillbaka till Sverige och bloggar om omställningen att plötsligt vara hemma igen, börja jobba , känna sig hemma men ändå inte. En ärlig blogg om vardagslivets upp och nergångar I en vanlig fast ovanlig familj kryddat med en gnutta ironi. Blogg t om 2015: www.expatwifeinparis.blogspot.com

Cheer Tävling coming up

Publicerad 2015-05-23 08:37:04 i Jag och mitt,

Åhhhh vaknade på hotellrummet efter att ha hostat mig genom hela natten -typiskt "Air condition-sickness "...efterdyningar från resan.
Ont I Hals, lungor , ihålig hosta och snorig . 

MEN ingen feber . Måste masa mig ner till frukosten ..ska ju heja fram våra duktiga Cats till framgång i årets RM! Mycket nerver och kan tänka mig att tjejerna inte sovit en blund med alla sina lockar i en scarf på huvudet hela natten.

Vidas gula MK väska hänger på kroken i rummet och ja, hon har rätt - jädrar va den stinker !! Stinker säkert av kemikalier ( hjälp!).


Upp och hoppa! Skaka av mig alla andra känslor och ner till frukostbuffen!


Heja! heja Cats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela